سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل جدید عید!

یکشنبه 86 اسفند 26 ساعت 3:23 عصر

                                       بسم الرّب الشهدا و الصدیقین
نمی دانم چرا امسال عید برایم هیچ رنگ وبوی خاصی ندارد.هرسال سنم زیاد و عمرم کم می شود و این من هستم که از دقایق عمرم به درستی استفاده نمی کنم...یادم می آید دقیقا پنج سال پیش،زمانی که من 10 ساله بودم تلویزیون فیلمی راجع به جبهه پخش کرد که کاملا در ذهنم حک شده و با گذشت پنج سال هنوز آن را به خاطر دارم!می دانید آنها چه می کردند.داشتن برنامه ریزی میکردند که برای سال تحویل چه چیزی را در سفره ی هفت سین بگذارندو چه نگذارن!چقدر صمیمی و ساده؟!در آن اوضاع و احوال جنگ چه شور و حالی برای شروع سال نو داشتند!آن وقت من و امثال من کم کم داریم از عید خسته می شویم!

پی نوشت:خیلی دوست دارم امسال به یا دشهدا کنار سفره هفت سین بشینم به خصوص دایی عزیزم که دوماه بعداز ازدواج شهید شد.دعا کنید از عهده اش بر آیم!

چی می شد مثل شلمچه/دل من رنگ جنون بود؟!/ مثل یاران خمینی/ذکر من خدا خدا بود؟!

برای شادی روح تمامی شهدا صلوات!


نوشته شده توسط : سیده الهه

نظرات سنگر گرفته ها [ نظر]